WÓJCIK FASHION S.A.
Wójcik to polska marka odzieży dziecięcej, dobrze znana dzisiejszym rodzicom i samym dzieciom. Historia firmy sięga 1987 roku.
Podstawą filozofii marki Wójcik jest przekonanie, że doskonałość całości powstaje przez doskonałości każdego detalu. Dlatego ubrania z metką Wójcik mają tak duży wpływ na kreowanie "mody" dla najmłodszych i nieco starszych dzieci. Kolekcje odzieży Wójcik wyróżniają się inspirującą kolorystyką i oryginalnymi zdobieniami. Zachowują przy tym niezrównany komfort użytkowania.
Poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:
Wójcik to polska marka odzieży dziecięcej, dobrze znana dzisiejszym rodzicom i samym dzieciom. Historia firmy sięga 1987 roku.
Podstawą filozofii marki Wójcik jest przekonanie, że doskonałość całości powstaje przez doskonałości każdego detalu. Dlatego ubrania z metką Wójcik mają tak duży wpływ na kreowanie "mody" dla najmłodszych i nieco starszych dzieci. Kolekcje odzieży Wójcik wyróżniają się inspirującą kolorystyką i oryginalnymi zdobieniami. Zachowują przy tym niezrównany komfort użytkowania.
Poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:
Kupiec
Miejsce pracy: BIELSKO-BIAŁA ( Czechowice-Dziedzice, Pszczyna, Skoczów, Cieszyn, Wisła, Żory, Ustroń)Od Kandydatów oczekujemy:
- min. trzyletnie doświadczenie w dziale zakupów oraz kontakcie z klientem,
- doświadczenie w obszarze zakupów, najchętniej w branży odzieżowej,
- umiejętność stosowania technik zakupowych, negocjacji, analiz oraz zasad obsługi klienta,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność analizy danych,
- doświadczenia w prowadzeniu, sporządzaniu dokumentacji,
- kreatywności, innowacyjności, odpowiedzialności i zaangażowania, a zarazem nieszablonowego podejścia do realizowanych działań, dyspozycyjność,
- samodyscypliny oraz doskonałej organizacji własnej pracy w powiązaniu z pracą całego zespołu,
- umiejętności jednoczesnego łączenia wielu zadań,
- przygotowania raportów, analiz,
- komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole,
- umiejętności pracy pod presją czasu.
Zakres obowiązków:
- Obsługa obecnych oraz pozyskiwanie nowych dostawców,
- Analiza dostawców, produktów, stanów magazynowych,
- Budowanie długotrwałych relacji z dostawcami,
- Realizacja celów zakupowych,
- Identyfikacja potrzeb klientów oraz reagowanie na ich indywidualne potrzeby,
- Pozyskiwanie i przekazywanie wiedzy dotyczącej trendów rynkowych,
- Raportowanie z wykonywanych działań.
Naszym Pracownikom proponujemy:
- pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- dużą samodzielność w działaniu oraz możliwość samorealizacji,
- udział w budowaniu wysokiej pozycji marki na rynku w Polsce i za granicą,
- wyjątkową atmosferę pracy w zgranym, profesjonalnym i doświadczonym zespole,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z efektami pracy.
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji wraz z portfolio poprzez poniższy przycisk: