Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kupiec (m/k)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
- negocjowanie cen i warunków realizacji umów z dostawcami,
- analiza potrzeb zakupowych i organizacja procesu zakupowego w podległych kategoriach,
- tworzenie i aktualizacja bazy dostawców celem szybkiego i efektywnego wyboru źródła dostawy,
- utrzymanie i rozwój profesjonalnych kontaktów z dostawcami,
- raportowanie zgodnie z zasadami obowiązującymi w organizacji,
- współpraca z klientem wewnętrznym w zakresie wybranych kategorii.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów,
- mile widziana znajomość rynku dostawców usług/komponentów z branży nieruchomości/budowlanej,
- znajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
- bardzo dobra znajomości programu Excel - warunek konieczny,
- doświadczenia w tworzeniu raportów, zestawień i prezentacji.
- wysokie zdolności analityczne,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- zdolności organizacyjne oraz samodzielność,
- komunikatywność i umiejętność budowania długotrwałych relacji.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowej firmie usługowej o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania swoich kompetencji,
- konkurencyjne i motywujące wynagrodzenie,
- bogaty pakiet socjalny: opieka medyczna, karta multisport, bezpłatny kurs języka angielskiego),
- dofinansowanie do posiłków,
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym i sympatycznym zespole.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.