Opis stanowiska pracy

  • Współpraca z dedykowaną grupą Klientów w oparciu o wewnętrzne standardy i procedury.
  • Samodzielne prowadzenie PKPiR, karty podatkowej, ryczałtów, ewidencji VAT oraz dokumentacji uzupełniającej.
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz odpowiedzialność za kontakt z instytucjami zewnętrznymi.
  • Współpraca i wsparcie pozostałych pracowników w wykonywanych zadaniach i projektach.
  • Bieżące monitorowanie zmian w przepisach podatkowych oraz finansowych.

Wymagania

  • Wykształcenie ekonomiczne (rachunkowość, finanse)
  • Minimum 4 lata doświadczenia w samodzielnej pracy przy uproszczonej księgowości i rozliczaniu podatku VAT (warunek konieczny)
  • Minimum 4 lata doświadczenia w samodzielnym rozliczaniu deklaracji podatkowych (warunek konieczny)
  • Bieżąca znajomość przepisów podatkowych, rachunkowych, ZUS oraz umiejętność ich praktycznego stosowania
  • Doświadczenie w budowaniu oraz utrzymywaniu pozytywnych relacji biznesowych z Klientami
  • Zaangażowanie w powierzone obowiązki, skrupulatność, rzetelność, zdolności analityczne
  • Efektywne planowanie i organizacja własnej pracy w oparciu o wyznaczone terminy i zadania
  • Otwartość na pracę zespołową oraz pracę w zmieniającym się środowisku
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca podstawową komunikację
  • Znajomość przepisów dotyczących handlu międzynarodowego będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziana znajomość obsługi programu: DGCS, Infor System, INTRASTAT

Prezentacja firmy

Biuro Usług Rachunkowych Bożena Malewska jest dynamicznie rozwijającą si... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/07/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi