Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy Zespół ds. finansowo-księgowych

Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu
ul. Składowa 1-3, 50-209 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych
  • sporządzanie list płac dla pracowników inspektoratu oraz dla lekarzy wyznaczonych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii
  • sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz podatek dochodowy
  • prowadzenie kasy Inspektoratu
  • obsługa zajęć wierzytelności dokonywanych przez organy egzekucyjne
  • prowadzenie ewidencji i dokumentacji środków trwałych i wyposażenia
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie swoich zadań


Warunki pracy

Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego i urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Praca wykonywana w pozycji przemiennej, wymagająca przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami. Stanowisko znajduje się w pomieszczeniu biurowym na II piętrze. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych. W budynku brak windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wzór niezbędnych oświadczeń można pobrać ze strony internetowej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii we Wrocławiu w zakładce praca (http://www.wroc.piw.gov.pl/piwwroc.php?c=praca)

ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY MUSZĄ ZAWIERAĆ ORYGINALNY PODPIS KANDYDATA. WSZYSTKIE SKŁADANE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE BIEŻĄCĄ DATĄ ORAZ ZAWIERAĆ ORYGINALNY PODPIS KANDYDATA.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 3479823

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo o kolejnym etapie naboru (test wiedzy).

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z uwagą bez względu na płeć, wiek czy niepełnosprawność.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
- praca w księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość zasad rachunkowości
  • znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości
  • znajomość przepisów systemu ubezpieczeń społecznych, podatkowych oraz zagadnień finansowo - płacowych
  • biegła obsługa komputera
  • operatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat. B
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-10
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu
    ul. Składowa 1-3, 50-209 Wrocław

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/12/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi