Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tychach

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. al. Niepodległości 230
43 – 100 Tychy


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • naliczanie i sporządzanie list płac w celu wypłacania uposażeń dla funkcjonariuszy i wynagrodzeń dla pracowników cywilnych za przepracowany czas służby i pracy, naliczanie i sporządzanie list płac pozostałych należności pieniężnych wynikających z pragmatyki służby i stosunku pracy,
  • prowadzenie kart wynagrodzeń funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu ewidencji wypłat należnych,
  • rozliczanie podatków od osób fizycznych, rozliczanie składek i sporządzanie deklaracji do ZUS celem prawidłowej gospodarki finansami publicznymi,
  • ewidencjonowanie ilościowo – wartościowe materiałów magazynowych i paliw w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki magazynowej Komendy,
  • współpraca z Urzędem Miasta dotycząca prowadzenia rozliczeń Kasy Zapomogowo Pożyczkowej,
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalno – rachunkowym i zatwierdzanie dokumentów do wypłaty w czasie nieobecności głównego księgowego,


Warunki pracy

- praca administracyjno – biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
- konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, kserokopiarka, faks,
- stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku Komendy Miejskiej PSP przy ul. al. Niepodległości 230 w Tychach wejście „A”. Część ta nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdu, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ”,
- w ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu.,
- wynagrodzenie zasadnicze 2003,00 zł brutto: ( wg mnożnika 1,069) + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5 % do 20% wynagrodzenia zasadniczego),
- oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone,
- kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 227 38 71

Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze:
- weryfikacja złożonych dokumentów odbędzie się 28.02.2017 r.
- test z zakresu wiedzy wymaganej na w/w stanowisku odbędzie się 01.03.2017r. o godz. 10.00 (pięciu kandydatów z najwyższą liczbą punktów z testu zostanie zakwalifikowanych do kolejnej części naboru). Test złożony będzie z 20 pytań, punktowanych w skali 0-1 za pytanie i trwać będzie 25 minut,
- rozmowa kwalifikacyjna – przeprowadzona zostanie 01.03.2017 r. (możliwość uzyskania 25 pkt.)

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w administracji przy realizacji zadań o charakterze finansowym, księgowym lub rachunkowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych a także przepisów wykonawczych do tych ustaw,
  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i aktów wykonawczych do tej ustawy w zakresie realizowanych zadań,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie programów pakietu Open Office oraz pakietu Microsoft Office tj. Word i Excel,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • umiejętność analitycznego myślenia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • odpowiedzialność,
  • sumienność,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność działania pod presją czasu


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • wszystkie dokumenty załączone do dokumentów aplikacyjnych nalezy opatrzyć własnoręcznym, czytelnym podpisem wraz z datą
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-27
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi