Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w TychachKomendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
księgowyKomenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. al. Niepodległości 230
43 – 100 Tychy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- naliczanie i sporządzanie list płac w celu wypłacania uposażeń dla funkcjonariuszy i wynagrodzeń dla pracowników cywilnych za przepracowany czas służby i pracy, naliczanie i sporządzanie list płac pozostałych należności pieniężnych wynikających z pragmatyki służby i stosunku pracy,
- prowadzenie kart wynagrodzeń funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu ewidencji wypłat należnych,
- rozliczanie podatków od osób fizycznych, rozliczanie składek i sporządzanie deklaracji do ZUS celem prawidłowej gospodarki finansami publicznymi,
- ewidencjonowanie ilościowo – wartościowe materiałów magazynowych i paliw w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki magazynowej Komendy,
- współpraca z Urzędem Miasta dotycząca prowadzenia rozliczeń Kasy Zapomogowo Pożyczkowej,
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno – rachunkowym i zatwierdzanie dokumentów do wypłaty w czasie nieobecności głównego księgowego,
Warunki pracy- praca administracyjno – biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
- konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, kserokopiarka, faks,
- stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku Komendy Miejskiej PSP przy ul. al. Niepodległości 230 w Tychach wejście „A”. Część ta nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdu, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ”,
- w ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu.,
- wynagrodzenie zasadnicze 2003,00 zł brutto: ( wg mnożnika 1,069) + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5 % do 20% wynagrodzenia zasadniczego),
- oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone,
- kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 227 38 71
Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze:
- weryfikacja złożonych dokumentów odbędzie się 28.02.2017 r.
- test z zakresu wiedzy wymaganej na w/w stanowisku odbędzie się 01.03.2017r. o godz. 10.00 (pięciu kandydatów z najwyższą liczbą punktów z testu zostanie zakwalifikowanych do kolejnej części naboru). Test złożony będzie z 20 pytań, punktowanych w skali 0-1 za pytanie i trwać będzie 25 minut,
- rozmowa kwalifikacyjna – przeprowadzona zostanie 01.03.2017 r. (możliwość uzyskania 25 pkt.)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
w administracji przy realizacji zadań o charakterze finansowym, księgowym lub rachunkowym
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych a także przepisów wykonawczych do tych ustaw,
- znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i aktów wykonawczych do tej ustawy w zakresie realizowanych zadań,
- znajomość obsługi komputera w zakresie programów pakietu Open Office oraz pakietu Microsoft Office tj. Word i Excel,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- umiejętność analitycznego myślenia.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- odpowiedzialność,
- sumienność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność działania pod presją czasu
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- wszystkie dokumenty załączone do dokumentów aplikacyjnych nalezy opatrzyć własnoręcznym, czytelnym podpisem wraz z datą
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-02-27
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu