Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w SzczeciniePowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
księgowy Zespół ds. finansowo - księgowych i administracyjnychInspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Orląt Lwowskich 8
71-340 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- sporządzanie list płac, zleceń w programie płacowym wraz z księgowaniem, prowadzenie rozliczeń zasiłków chorobowych, wynagrodzeń za czas choroby oraz pozostałych zasilków, przygotowywanie dokumentów Rp-7, Z3, obsługa programu Płatnik;
- księgowanie faktur oraz innych dokumentów księgowych ( kosztowych);
- obsługa Informatycznego Systemu Trezor oraz bankowości elektronicznej NBP (sporządzanie przelewów do wysłania);
- obsługa dochodów własnych jednostki;
- sporządzanie zestawień i sprawozdań finansowo - księgowych, budżetowych i innych wg. potrzeb;
- prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- dokonywanie zamówień na potrzeby jednostki;
Warunki pracyNarzędzia pracy - komputer, elektryczne urządzenia biurowe; bariery architektoniczne - biuro na I piętrze: możliwość poruszania się po budynku - brak podjazdów; drzwi odpowiedniej szerokości; nie dostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych, wyjazdy służbowe
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod CV, listem motywacyjnym i oświadczeniami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Oferty proszę składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem " Oferta pracy na wyżej wymienione stanowisko i numer ogłoszenia"
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91 432 41 00.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie ekonomiczne lub pokrewne pokrewne
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z prowadzeniem rachunkowości, obsługi finansowej, płacowej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość obsługi komputera w środowisku MS Office;
- prawo jazdy kat. B ( czynne prowadzenie pojazdów);
- umiejętność naliczania list płac, zleceń wraz z obsługą programu płacowego oraz programu Płatnik;
- umiejętność ewidencji finansowo - księgowej;
- umiejętność rozliczania faktur, księgowanie;
- rzetelność;
- umiejętność współpracy;
- zdolność analitycznego myślenia;
- znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, ubezpieczeń społecznych, przepisów z zakresu spraw budżetowych oraz prawa zamówień publicznych;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy i podejmowania decyzji;
- komunikatywność, dyspozycyjność;
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych i znajomość obsługi oprogramowania komputerowego stosowanego w Inspektoracie;
- obsługa Programu Trezor, E-puap, Symfonia(FK), Optima(Płace), NBP - bankowośc elektroniczna
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzajacych ukończone kursy, szkolenia, kopie świadectw pracy;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2019-05-16
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu