Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w MielcuPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
księgowyPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Mielcu, ul. Skłodowskiej 8, 39-300 Mielec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami o finansach publicznych i o rachunkowości, z uwzględnieniem budżetu jednostki w układzie zadaniowym
- sporządzanie sprawozdań budżetowych, w tym w układzie zadaniowym oraz sprawozdań finansowych
- obsługa bankowości elektronicznej – w tym NBP, TREZOR
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, przestrzeganie dyscypliny budżetowej
- wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
Warunki pracyPraca administracyjno - biurowa, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, kontakt z klientem zewnętrznym, budynek piętrowy, brak windy, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane. List motywacyjny i wymagane oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie. Po zakończeniu procesu naboru, oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wynik naboru będzie zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu, Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz umieszczony na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Rozpoczęcie pracy od 01.05.2018 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (17) 583 04 22 lub 694 455 777.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów z zakresu rachunkowości finansów publicznych, podatków i ubezpieczeń społecznych,
pozostałe wymagania niezbędne:- wykształcenie co najmniej śerdnie ekonomiczne
- znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera ( pakietu MS Office)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2018-04-05
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu