Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w InowrocławiuPowiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
księgowyPowiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
ul. Mątewska 17
88-100 Inowrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie rachunkowości inspektoratu
- kontrola zgodności operacji finansowych z planem finansowym
- kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych
- opracowywanie planów finansowych
- sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz
- dokonywanie rozrachunków z ZUS i urzędem skarbowym
- sporządzanie przelewów inspektoratu, list płac, bilansu
Warunki pracy- praca biurowa w siedzibie Inspektoratu
- reprezentacja urzędu
- narzędzia i materiały pracy: zestaw komputerowy z oprogramowaniem
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej
- bariery architektoniczne: brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, w budynku znajduje się winda i schodołaz
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami/kandydatami, tzn. z osobami spełniającymi wymagania formalne oraz których aplikacja wpłynie do PINB w terminie.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Oferty otrzymane w formie elektronicznej, po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Oferty osób niezatrudnionych podlegają zniszczeniu po upływie trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru.
W zależności od liczby zakwalifikowanych osób kandydatki/kandydaci zostaną zaproszeni do udziału w części pisemnej i/lub na rozmowę kwalifikacyjną.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów z zakresu księgowości budżetowej
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy
- znajomość przepisów o służbie cywilnej
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS OFFICE)
- umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres
- komunikatywność
- samodzielność w pracy i operatywność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-04-14
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu