Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Aleksandrowie Kujawskim

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy

ul. Wyspiańskiego 3
87-700 Aleksandrów Kuj.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rachunkowości i bieżącej księgowości inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz kontrola ich zgodności z planem finansowym jednostki
  • opracowywanie planów wydatków i dochodów budżetowych, w tym z budżetu zadaniowego
  • naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych należności pieniężnych dla zawartych umów o pracę, zleceń,
  • rozliczanie dochodów budżetowych inspektoratu


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa,
praca pod presją czasu,
kontakt z klientem zewnętrznym,
wyjazdy służbowe
praca na I piętrze, w budynku bez windy


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W aplikacjach prosimy o podanie adresu e-mail i nr telefonu kontaktowego.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne lub ogólnokształcące

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość aktualnie obowiązujących przepisów dot. finansów publicznych, o rachunkowości, o systemie ubezpieczeń społecznych, o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym,
  • znajomość pakietu Office ( Word, Excel)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres
  • dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i kreatywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-21
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi