HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Księgowy R2R z językiem angielskim (+komunikatywny niemiecki)
Jeśli:
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim oraz komunikatywnie niemieckim
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
- Chcesz rozwijać się w obszarze księgowości
- Jesteś osobą komunikatywną
- Jesteś osobą pełną pasji, a w pracy z cyferkami odnajdujesz swój świat?
Oferujemy:
- umowę o pracę
- międzynarodowe środowisko pracy
- rozbudowany system szkoleń
- dofinansowanie do kursów językowych
- prywatną opiekę medyczną
- pakiet ubezpieczeń na życie
- dofinansowanie do karty Multisport
- zniżki do kin, teatrów, wybranych kawiarni i restauracji
- imprezy integracyjne
Jakie będą twoje główne obowiązki:
- czynności związane z zamknięciem miesiąca i przygotowaniem sprawozdań finansowych/raportów okresowych
- wykonywanie księgowań w księdze głównej
- prowadzenie rejestru środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych itp.
- uzgadnianie sald księgi głównej z dziennikami pomocniczymi (rozrachunki, magazyn, środki trwałe itp.)
- konsolidacja oraz potwierdzanie sald oraz transakcji w spółkach grupy
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".