Opis stanowiska pracy

Głównym obowiązkiem jest prowadzenie sekretariatu i księgowości spółki z o.o., w tym:
- dekretacja i księgowanie dokumentów księgowo-podatkowych;
- przygotowanie umów, wystawiania faktur i rachunków;
- zarządzanie korespondencją i obiegiem dokumentów;
- rozliczenie projektów wewnętrznych lub klientów firmy, w tym projektów unijnych;
- prowadzenie teczek osobowych pracowników;
- odbieranie i przekierowywanie telefonów, dbanie o porządek i wspieranie pracy zespołu analityków;
- prowadzenie kalendarza spotkań i przyjmowanie gości.

Wymagania

Wymagana ogólna znajomość kodeksu spółek handlowych, kodeksu cywilnego. Znajomość ustaw:
- o rachunkowości;
- o podatku dochodowym od osób prawnych;
- o podatku dochodowym od osób fizycznych;
- o podatku od towarów i usług.
Znajomość zasad rachunkowości zarządczej i rachunku kosztów działań, a także zasad etyki biznesowej.

Doświadczenie zawodowe lub odbyta praktyka na podobnym stanowisku. Rozpatrywać będziemy również kandydatury bez doświadczenia zawodowego, ale z bardzo dobrym przygotowaniem merytorycznym i predyspozycjami do zajmowanego stanowiska.

Prezentacja firmy

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą doradczą, z sukcesem wspie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/04/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi