BGC GROUP Sp. z o.o. Sp. K.
Jesteśmy nowoczesną firmą konsultingową stworzoną specjalnie na potrzeby polskich i zagranicznych, szczególnie włoskich, przedsiębiorstw prowadzących działalność na terenie Polski.

Nasza działalność skupia się głównie w południowo – zachodniej Polsce, gdzie koncentruje się większa część przemysłu, zwłaszcza w branżach: AGD, motoryzacyjnej i mechanicznej.

Specjalizujemy się w kompleksowej realizacji procesu inwestycyjnego w Polsce, pozyskiwaniu dofinansowania zewnętrznego z funduszy unijnych na realizację lub rozwój inwestycji, doradztwie prawnym, usługach księgowych i podatkowych oraz opracowywaniu biznesplanów, analiz finansowych i badań rynku, jak również w obsłudze kadrowo-płacowej.

W chwili obecnej poszykujemy do naszego zespołu pracownika, na stanowisko:

KSIĘGOWA / KSIĘGOWY

Miejsce pracy: Lublin

Do głównych zadań pracownika należeć będzie:

  • księgowanie dokumentów,
  • przygotowywanie raportów i zestawień,
  • przygotowywanie i sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym,
  • przygotowywanie dokumentów transportowych,
  • wystawianie faktur,
  • współudział w zamknięciu miesiąca: sporządzanie deklaracji podatkowych m.in. VAT, CIT – po stronie biura rachunkowego
  • archiwizacja dokumentów księgowych i pochodnych.

Od kandydata oczekujemy:

  • znajomości księgowości w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych,
  • znajomość obrotu magazynowego w firmie produkcyjnej,
  • ogólna znajomość aktualnie obowiązujących zasad podatkowych (CIT, VAT, Ustawa o rachunkowości)
  • wykształcenia kierunkowego,
  • znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)
  • dobrej znajomości programu Excel,
  • komunikatywności i zaangażowania
  • minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, w firmie produkcyjnej.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
BGC GROUP Sp. z o.o. Sp. K.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi