Opis stanowiska pracy

• prowadzenie księgowości Spółki,
• kontrola prawidłowości transakcji finansowych oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów,
• czynności i zadania związane z okresowym i rocznym zamknięciem ksiąg,
• sporządzanie i podpisywanie sprawozdań finansowych oraz rocznych rozliczeń podatkowych,
• prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi,
• przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych),
• prowadzenie ewidencji środków trwałych,
• rozliczanie faktur importu i eksportu oraz różnic kursowych,

Wymagania

Wymagania

• znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym – warunek konieczny,
• znajomość programu excel – warunek konieczny
• doświadczenie w dziale księgowość,
• wykształcenie wyższe kierunkowe,
• znajomość ustawy o rachunkowości,
• praktyczna i teoretyczna znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem pełnej księgowości,
• certyfikat księgowego Ministerstwa Finansów będzie dużym atutem,
• prawo jazdy
• samodzielność w wykonywaniu pracy,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• sumienność i skrupulatność,
• nastawienie na rozwój,
Oferta

• samodzielna praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• możliwość podwyższenia kwalifikacji zawodowych,
• międzynarodowe środowisko pracy

Prosimy o przesyłanie CV w j. polskim i angielskim

Prezentacja firmy

Naszym zadaniem jest szybkie zapewnienie kompetentnego personelu.... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/08/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi