Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Księgowa/Księgowy (branża produkcyjna)
Miejsce pracy: LublinZadania:
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów, w tym zaliczek pracowniczych,
- Księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatków itp.
- Rozliczanie środków trwałych w budowie, , likwidacja środków trwałych,
- Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,
- Wykonywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
- Pomoc przy sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych pod obowiązujące deklaracje.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe - rachunkowość / finanse,
- Doświadczenie na analogicznym stanowisku,
- Znajomość pracy z arkuszem Excel,
- Znajomość programu SAP,
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
- Znajomość obszaru środków trwałych,
- Umiejętności analityczne,
- Znajomość pakietu MS Office.
Nasz Klient oferuje:
- Zdobycie doświadczenia w firmie z zagranicznym kapitałem,
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej firmie,
- Możliwości rozwoju zawodowego,
- System szkoleń,
- Atrakcyjny pakiet socjalny,
- Bardzo dobrą atmosferę w pracy.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: KP/LUB/01/2017
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.