Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
praktyczna znajomość zasad księgowości. Doświadczenie w zawodzie i pracy, księgowa-kadrowa z praktyczną znajomością prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Zatrudnienie na umowę o pracę, umowę zliecenia oraz ewidencja czasu pracy
sporządzanie deklaracji PIT, PFRON oraz sprawozdań do GUS, US, ZUS, KRS
prowadzenie dokumentacji pracowniczej
prowadzenie ewidencji I ksiegowanie kosztow prowadzonej spolki.
prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych
rozliczanie delegacji
monitorowanie spływu zaległych należności oraz monitorowanie zobowiązań
praktyczna znajomość zasad księgowości
obsługa programów komputerowych - pakiet MS Office - szczególnie programu Excel oraz Symfonia
samodzielność, odpowiedzialność, dokładność i rzetelność oraz umiejętność analitycznego myślenia
Wymagania:
wykształcenie wyższe kierunkowe lub ostatnie lata studiów (finanse, ekonomia, rachunkowość),
minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
znajomość przepisów o rachunkowości oraz umiejętność stosowania ich w praktyce,
bieżąca kontrola zapisów księgowych
sporządzanie przelewów oraz księgowanie wyciągów bankowych
otwartość na nowe zadania, wyzwania, chęć pracy w dynamicznym otoczeniu,
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
orientacja na cele i zadania, inicjatywa, chęć rozwoju,
prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych
zamknięcie miesiąca oraz audyty kwartalne i roczne
Znajomośc obsługi kadr i ZUS do pracy w biurze
znajomość programów kadrowo-płacowych (płatnik)
Oferujemy:
duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
możliwość dalszej specjalizacji w obszarze księgowym
pracę w przyjaznej atmosferze, w dynamicznie rozwijającej się firmie
bardzo atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
szkolenia językowe i związane z wykonywaną pracą,
komfortowe warunki pracy,
dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników,
Prosimy o przesyłanie Aplikacji za pomoca opcji "Aplikuj"
Telefon do kontaktu:+ 48 884 290 363
Prezentacja firmy
AG Holding powstała w pierwszej połowie 2017 roku<br/>Prowadzi działalno...
AG Holding powstała w pierwszej połowie 2017 roku Prowadzi działalność jako agencja pracy tymczasowej Siedzibę ma w Gdyni natomiast główny oddział prowadzi w Gdańsku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
08/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?