Duża instytucja pozarządowa zatrudni koordynatora do istniejącego działu marketingowo-fundraisingowego bezpośrednio podległego Zarządowi.
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- opracowanie strategii i harmonogramu działań marketingowych i fundraisingowych,
- koordynowanie pracami zespołu marketingowo – fundraisingowego w celu skutecznej realizacji planowanych działań,
- reprezentowanie organizacji na zewnątrz,
- budowanie i utrzymywanie relacji z darczyńcami i sponsorami,
- przygotowywanie analizy podejmowanych działań marketingowych i fundraisingowych.
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w zakresie marketingu, fundraisingu i public relations,
- doświadczenie w zakresie kierowania zespołem,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- umiejętność prowadzenia negocjacji,
- udokumentowane wyniki i wiedza w zakresie różnorodnych technik pozyskiwania darczyńców i funduszy
- odwaga w działaniu,
- kreatywność,
- zdolności analityczne,
- dyspozycyjność,
- umiejętne radzenie sobie ze stresem,
- znajomość narzędzi e-marketingowych,
- znajomość języka angielskiego,
- znajomość aktów prawnych dot. trzeciego sektora będzie dodatkowym atutem.
Duża Organizacja Pożytku Publicznego zajmująca się profesjonalną ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.