#

Koordynator zespołu marketingowo-fundraisingowego

Fundacja Pomocy Dzieciom Kolorowy Świat

91-457 Łódź, łódzkie

Opis stanowiska pracy

Duża instytucja pozarządowa zatrudni koordynatora do istniejącego działu marketingowo-fundraisingowego bezpośrednio podległego Zarządowi.
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- opracowanie strategii i harmonogramu działań marketingowych i fundraisingowych,
- koordynowanie pracami zespołu marketingowo – fundraisingowego w celu skutecznej realizacji planowanych działań,
- reprezentowanie organizacji na zewnątrz,
- budowanie i utrzymywanie relacji z darczyńcami i sponsorami,
- przygotowywanie analizy podejmowanych działań marketingowych i fundraisingowych.

Wymagania

- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w zakresie marketingu, fundraisingu i public relations,
- doświadczenie w zakresie kierowania zespołem,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- umiejętność prowadzenia negocjacji,
- udokumentowane wyniki i wiedza w zakresie różnorodnych technik pozyskiwania darczyńców i funduszy
- odwaga w działaniu,
- kreatywność,
- zdolności analityczne,
- dyspozycyjność,
- umiejętne radzenie sobie ze stresem,
- znajomość narzędzi e-marketingowych,
- znajomość języka angielskiego,
- znajomość aktów prawnych dot. trzeciego sektora będzie dodatkowym atutem.

Prezentacja firmy

Duża Organizacja Pożytku Publicznego zajmująca się profesjonalną ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/05/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi