- zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem (organizacja pracy, kontrolowanie, - motywowanie, dbanie o realizację wyników),
- koordynowanie realizacji projektów zgodnie z przyjętymi kryteriami,
- wyznaczanie celów sprzedażowych i rozliczanie z ich wykonania,
- przygotowanie raportów i analiz,
- wprowadzanie i rekomendacje rozwiązań zwiększających efektywność działań,
- rekrutacja
- prowadzenie oddziału Spółki zgodnie z założonymi standardami
- min. rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- umiejętności zarządzania zespołem i motywowania pracowników,
- umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów,
- nastawienia na realizację celu,
- min. średnie wykształcenie
Moderncard Sp. z o.o. to nowoczesna firma realizująca projekty z ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.