W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.
Jesteśmy polskim oddziałem, wiodącej na rynku brytyjskim, firmy doradztwa personalnego REED, która prowadzi działania z zakresu profesjonalnej rekrutacji i selekcji od 1960 roku.
W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing, Health & Life Science oraz HR.
W związku z rozwojem firmy naszego Klienta firmy z obszaru GW poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Koordynatora ds.Zakupów.
Koordynator Zakupów Budowlanych - Generalny Wykonawca
Miejsce pracy: WrocławOsoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Realizację zakupów materiałów i usług zgodnie z potrzebami firmy.
• Koordynację dostaw na budowę.
• Sporządzanie umów oraz zamówień.
• Pomoc w ramach procesu ofertowania (zapytania ofertowe).
• Kosztorysowanie.
• Organizowanie współpracy z dostawcami i negocjowanie warunków.
• Optymalizację procesów zakupowych.
• Tworzenie procedur usprawniających funkcjonowanie działu.
• Prowadzenie procesu reklamacyjnego.
• Współpracę z wieloma działami w zakresie realizowanych zleceń.
• Obsługę dokumentacji finansowej, jakościowej, transakcyjnej.
Wymagania:
• Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie o profilu budowlanym.
• Wykształcenie wyższe.
• Bardzo dobra znajomość gospodarki zakupowej.
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
• Wiedza techniczna z branży budowlanej.
• Umiejętności negocjacyjne.
• Umiejętność obsługi komputera, w szczególności MS Word, Excel.
• Bardzo dobra organizacja pracy.
• Umiejętność współpracy w ramach zespołu.
• Gotowość do wyjazdów poza biuro (uzgodnienia na budowie).
• Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.