Opis stanowiska pracy
Firma sprzątająca poszukuje KOORDYNATORA usługi utrzymania czystości w Warszawie.
Obowiązki:
- zapewnienie ciągłości realizacji usług u klienta,
- nadzorowanie realizacji i jakości usług,
- bieżący kontakt z klientem,
- udział w negocjacjach handlowych,
- rozliczanie czasu pracy podległych pracowników,
- nadzór nad zamówieniami środków czystości i narzędzi pracy,
- ścisła współpraca z wszystkimi działami firmy.
Wymagania
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzkim,
- doświadczenie w branży usług sprzątających,
- mile widziane doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi,
- znajomość zagadnień z zakresu technologii sprzątania,
- wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, samodzielność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- obsługa komputera wraz z oprogramowaniem biurowym (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu),
- komunikatywność,
- prawo jazdy kat B.
Oferujemy:
- pracę w pełnym etacie,
- pakiet socjalny,
- prace w stabilnej, dużej firmie,
- elastyczny czas pracy.
Jako Zakład Pracy Chronionej Zatrudniamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV poprzez przycisk "Aplikuj".
Prezentacja firmy
Od 1994 roku realizujemy usługi w zakresie techniczno - administr...
Od 1994 roku realizujemy usługi w zakresie techniczno - administracyjnej obsługi obiektów (kompleksowe sprzątanie, ochrona mienia, serwis techniczny, opieka nad terenami zielonymi, wspomaganie administracji) o charakterze użytkowym, lub też przemysłowym.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/07/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Obsługa klienta