Zakres obowiązków
• szeroko rozumiana opieka nad klientem,
• pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie dobrych relacji z istniejącymi,
• przygotowywanie ofert cenowych,
• przygotowywanie dokumentacji przetargowej, udział w negocjacjach handlowych, pilotowanie realizacji zamówień,
• bieżąca obsługa procesu logistycznego,
• dbanie o odpowiedni poziom stanu magazynowego,
• współpraca z operatorami spedycyjnymi, organizowanie przesyłek, przygotowywanie dokumentacji
• komunikatywność,
• umiejętność analitycznego myślenia,
• wysoka kultura organizacji pracy,
• wykształcenie średnie techniczne,
• doskonała znajomość obsługi komputera (pakiet Office),
• znajomość programu sprzedażowego,
• mile widziana znajomość programów do kosztorysowania,
• mile widziane doświadczenie w postępowaniach przetargowych,
Sonneko Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. – ogóln... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.