CEL STANOWSKA
Profesjonalna i kompleksowa obsługa Klientów w zakresie przyjmowania zgłoszeń napraw i przeglądów oraz planowanie, koordynowanie i monitorowanie pracy zespołu Serwisantów. Przygotowywanie ofert i wycen napraw i przeglądów dla Klientów. Rzetelne prowadzenie dokumentacji serwisowej oraz raportowanie pracy Serwisu oraz zespołu do bezpośredniego przełożonego. Dbanie o porządek na warsztacie oraz o kompletne wyposażenie podległego personelu umożliwiające wykonywanie swoich obowiązków służbowych.
ZAKRES OBOWIAZKÓW
1.) Przyjmowanie zleceń napraw i przeglądów od Klientów;
2.) Dobór części do napraw i przeglądów oraz wsparcie dla Klienta;
3.) Przygotowywanie ofert, wycen napraw i przeglądów dla Klientów oraz działu sprzedaży maszyn;
4.) Rejestrowanie dokumentacji sprzedażowej zleceń serwisowych w systemie iScala;
5.) Planowanie, koordynowanie i weryfikacja i optymalizacja pracy Serwisantów;
6.) Prowadzenie dokumentacji prac serwisowych i pracy Serwisantów zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami;
7.) Dbałość o utrzymanie porządku na warsztacie;
8.) Ciągłe podnoszenie wyników serwisu poprzez zwiększanie sprzedaży, optymalizacje kosztów oraz podnoszenie jakości usług;
UPRAWNIENIA
Koordynator Serwisu uprawniony jest do bezpośredniego kontaktu z Klientem w celu przyjmowania zgłoszeń napraw i przeglądów oraz profesjonalnego realizowania w/w usług. Uprawniony jest do przygotowywania ofert w zakresie udzielonych limitów i wycen napraw i przeglądów. Uprawniony jest do planowania, koordynowania i monitorowania pracy Serwisantów. Uprawniony jest do prowadzenia dokumentacji serwisowej oraz kontroli i weryfikacji kart pracy i raportów Serwisantów.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Koordynator Serwisu odpowiedzialny jest za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń napraw i przeglądów od Klientów zgodnie z procedurami obowiązującymi w firmie. Odpowiedzialny jest za planowanie i koordynowanie pracy Serwisantów oraz za poprawność i kompletność dokumentacji serwisowo - finansowej. Odpowiedzialny jest za sporządzanie raportów zgodnie z ustalonym harmonogramem do bezpośredniego przełożonego.
Koordynator Serwisu odpowiedzialny jest również za dbanie o wyposażenie podległego personelu, o porządek na warsztacie oraz zapewnienie bezpiecznych warunków pracy podległego personelu.
WYMAGANIA
Od Koordynatora Serwisu wymagane jest wyższe wykształcenie techniczne oraz praktyczna wiedza z zakresu budowy i napraw maszyn budowlanych.
Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym umożliwiającym swobodną komunikację oraz umożliwiającym odczytywanie anglojęzycznych instrukcji maszyn. Biegła znajomość obsługi komputera.
Wymagana są również umiejętności pracy w zespole, planowania, koordynowania i monitorowania zespołu pracowników oraz nastawienie na Klienta we wszystkich podejmowanych działaniach.
www.intrac.pl
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.