#

Koordynator Regionu/Kierownik Obszaru

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Koordynator Regionu/Kierownik Obszaru

Miejsce pracy: Warszawa
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Zadania:
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży i utrzymywanie standardów ekspozycyjnych produktów Klienta w sklepach na podległym terenie,
• Codzienna koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu (10-12 osób),
• Motywowanie zespołu, przekazywanie informacji o zakresie obowiązków, planów i zadań,
• Rola trenera zgodnie z obowiązującym procesem treningowym,
• Odpowiedzialność za rekrutację na finalnym etapie oraz wprowadzenie (on-boarding) i szkolenie nowych Pracowników w podległym regionie
• Wdrażanie i egzekwowanie polityki i procedur wymaganych przez Adecco.
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami w podległym rejonie - edukowanie personelu, informowanie o inicjatywach i produktach-rola Ambasadora,
• Zarządzanie budżetem i narzędziami celem osiągania założonych wyników przy zachowaniu polityki firmy.


Nasze wymagania:
• Minimum 2 lata doświadczenia o zbliżonym zakresie obowiązków,
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
• Doświadczenie jako Przedstawiciel Handlowy/Sales Representative,
• Umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe
• Umiejętność budowania relacji z Klientami
• Umiejętność zarządzania i motywowania członków podległego zespołu,
• Mile widziana znajomość języka angielskiego,
• Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
• Czynne prawo jazdy kat. B


Oferujemy:
• Pracę pełną pasji i możliwości z ciekawym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami/markami firmy rozpoznawalnymi na całym świecie,
• Stabilne zatrudnienie przez Adecco Poland w oparciu o umowę o pracę kodeksową na pełen etat lub umowa B2B,
• Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy : telefon, laptop oraz samochód służbowy,
• Jasny zakres obowiązków, przejrzystość działania i wymagań,
• Wynagrodzenie zawsze na czas,
• Gruntowne szkolenia wstępne i cykliczne: z produktów i usług firmy, profesjonalnej obsługi Klienta, sprzedaży i negocjacji, szkolenia motywacyjne przeprowadzane przez profesjonalistów
• System motywacyjny i nagrody dla najlepszych!
• Merytoryczna opieka i wsparcie przez Adecco Poland

Oferta dotyczy pracy stałej.



Numer referencyjny: KR
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi