Koordynator Regionalny
Miejsce pracy: Zielona Góra
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zakres obowiązków:
- Dbanie o prawidłową ekspozycję produktów Klienta w podległych punktach sprzedaży
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami
- Koordynacja pracy promotorów na podległym regionie
- Wizyty w salonach operatorów komórkowych
- Regularne wizyty w wyznaczonych sklepach na podległym terenie zgodnie z tygodniowym planem
- Weryfikacja dostępności produktów w punktach sprzedaży oraz standardów ekspozycji
- Aktywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży w podległym sklepie
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego
Idealny kandydat posiada:
- Wykształcenie średnie, preferowane wyższe ekonomiczne i/lub w dziedzinie sprzedaży i marketingu
- Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merchandisingu, sprzedaży, handlu, bezpośredniej obsługi Klienta
- Dobrą znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe
- Umiejętność budowania relacji z Klientami oraz nastawienie na sukces
- Umiejętność samodzielnej pracy i podejmowania decyzji
- Umiejętności komunikacyjne i umiejętności aktywnego słuchania
- Wysoką kulturę osobista, zaangażowanie oraz zapał do pracy
- Dokładność, skrupulatność, rzetelność, odpowiedzialność za zadania i powierzone mienie
- Prawo jazdy kat. B
- Oferujemy:
- Umowa o pracę za pośrednictwem Adecco
- Atrakcyjne wynagrodzenie - 3 500 zł brutto + premia
- Samochód służbowy do celów służbowych z możliwością wykorzystania prywatnego
- Telefon bez limitu rozmów, sms"ów i transmisji danych wraz z systemem do raportowania
- Pakiet medyczny oraz karta sportowa do zakupu na preferencyjnych warunkach
- Pracę z rozpoznawalną w Polsce i na świecie marką
- Możliwość korzystania z benefitów pozapłacowych oferowanych przez Adecco Poland- Adecco +Club
- Możliwość rozwoju i zdobycia ciekawego doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Miłą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
Numer referencyjny: KRH/21/11/16/KK/GRW
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.