Adecco Poland Sp. z o.o.

Koordynator Regionalny

Miejsce pracy: Koszalin
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Zadania:

• Dbanie o doskonałą ekspozycję produktów w podległych punktach sprzedaży,
• Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
• Koordynacja pracy Promotorów na podległym regionie,
• Wizyty w salonach operatorów komórkowych,
• Dbanie o wizualizację produktu poprzez odpowiednie lokowanie produktów,
• Regularne wizyty w wyznaczonych sklepach na podległym terenie zgodnie z tygodniowym planem,
• Weryfikacja dostępności produktów w punktach sprzedaży oraz standardów ekspozycji,
• Aktywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży w podległych punktach sprzedaży,
• Raportowanie do bezpośredniego przełożonego poprzez system IT.


Wymagania:

• Wykształcenie średnie (preferowane wyższe ekonomiczne w dziedzinie sprzedaży i marketingu),
• Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merchandisingu, sprzedaży, handlu, bezpośredniej obsługi Klienta,
• Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
• Umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe - radzenie sobie z obiekcjami Klientów,
• Umiejętność budowania relacji z Klientami oraz nastawienie na sukces,
• Umiejętność samodzielnej pracy i podejmowania decyzji,
• Umiejętności komunikacyjne i umiejętności aktywnego słuchania,
• Odpowiedzialność za wykonanie zadania zgodnie z oczekiwaniami,
• Bardzo wysoka kultura osobista, zaangażowanie oraz zapał do pracy,
• Prawo jazdy kat. B,
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
• Samochód służbowy do celów służbowych, z możliwością wykorzystania prywatnego,
• Telefon bez limitu rozmów i sms"ów wraz z systemem do raportowania,
• Kartę Adecco +Club,
• Pakiet medyczny oraz kartę sportową do zakupu na preferencyjnych warunkach,
• Atrakcyjne wynagrodzenie w postaci stawki zasadniczej oraz premii.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

 


Numer referencyjny: COO/KLN/11/16
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi