Adecco Poland Sp. z o.o.

Koordynator regionalny

Miejsce pracy: Elbląg
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Obecnie dla naszego Klienta, światowego giganta w sektorze teleinformatycznym i komunikacyjnym, poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:

Koordynator regionalny

Nr ref.: KR/10/2016/GDA
Miejsce pracy: Elbląg

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • dbanie o doskonałą ekspozycję produktów Klienta w podległych punktach sprzedaży (sklepy),
  • budowanie długofalowych relacji z Klientami,
  • koordynacja pracy promotorów na podległym regionie,
  • wizyty w sklepach,
  • dbanie o wizualizację produktu poprzez odpowiednie i zgodne z polityką lokowanie/układanie/prezentowanie produktów na półkach sklepowych,
  • regularne wizyty w wyznaczonych sklepach na podległym terenie zgodnie z tygodniowym planem,
  • weryfikacja dostępności produktów w punktach sprzedaży oraz standardów ekspozycji,
  • aktywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży w podległym sklepie,
  • raportowanie do bezpośredniego przełożonego poprzez system IT.

Oczekiwania:

  • wykształcenie średnie, preferowane wyższe ekonomiczne i/lub w dziedzinie sprzedaży i marketingu,
  • minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merchandisingu, sprzedaży, handlu, bezpośredniej obsługi Klienta,
  • dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe - radzenie sobie z obiekcjami Klientów,
  • umiejętność budowania relacji z Klientami oraz nastawienie na sukces,
  • umiejętność samodzielnej pracy i podejmowania decyzji,
  • umiejętności komunikacyjne i umiejętności aktywnego słuchania,
  • odpowiedzialność za wykonanie zadania zgodnie z oczekiwaniami,
  • bardzo wysoka kultura osobista, zaangażowanie oraz zapał do pracy,
  • dokładność, skrupulatność, rzetelność, odpowiedzialność za zadania i powierzone mienie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

To, co możemy Ci zaoferować:

  • umowę o pracę tymczasową,
  • samochód służbowy,
  • telefon wraz z systemem do raportowania,
  • Adecco +Club,
  • wynagrodzenie podstawowe + do 30% kwoty wynagrodzenia podstawowego brutto w postaci premii uznaniowej za zrealizowane cele.

Numer referencyjny: KR/10/2016/GDA
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi