#

Koordynator regionalny/ z-ca koordynatora sieci żłobków i przedszkoli

POZYTYWNE INICJATYWY-EDUKACJA Sp. z o.o.

Białystok , Suwałki, podlaskie

Opis stanowiska pracy

Koordynator Regionalny / Zastępca Koordynatora Regionalnego sieci żłobków i przedszkoli

(4 lokalizacje)

 

W związku z uzyskaniem środków na nowe projekty, które związane są z powstaniem sieci żłobków i przedszkoli w województwach: Łódzkim, Małopolskim, Podlaskim i Zachodniopomorskim, pragniemy ogłosić nabór na stanowisko koordynatora oraz zastępcy koordynatora sieci żłobków i przedszkoli w ww. lokalizacjach.

 

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja pracy kadry projektu
  • Realizacja merytoryczna, finansowa i organizacyjna
  • Sprawozdawczość oraz rozliczanie projektu
  • Kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz kontrahentami w projekcie
  • Nadzór i kontrola nad realizacją projektu

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji
  • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kwalifikacji kandydata
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • możliwość realizacji własnych pomysłów

 

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • Mile widziane posiadanie referencji.

 

Miejsce pracy: Łódź, Kraków, Białystok lub Szczecin.

Termin rozpoczęcia pracy: 1 grudnia  2016r. / 1 stycznia 2017

 

Osoby zainteresowane pracą na ww. stanowisku i posiadające odpowiednie kwalifikacje prosimy o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych drogą mailową, przez portal InfoPraca w terminie do 15 listopada 2016 roku

Do dokumentów należy załączyć klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135).

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, prawo, administracja, finanse, rachunkowość).
  • minimum trzyletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami dofinansowanymi ze środków strukturalnych Unii Europejskiej
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • umiejętność sporządzania Wniosków o płatność oraz Wniosków o dofinansowanie.
  • znajomość pakietu Microsoft Office
  • umiejętność tworzenia i redagowania tekstów
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność śledzenia zmian w przepisach
  • umiejętność obsługi interesanta
  • komunikatywność

 

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku
  • dobra organizacja czasu pracy
  • własna inicjatywa oraz zaangażowanie
  • zainteresowanie tematyką projektu
  • doświadczenie w zarządzaniu placówką oświatową

Prezentacja firmy

Pozytywne Inicjatywy <br/>to grupa organizacji zajmującą się szerokimi d... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Wynagrodzenie
4 200PLN - 7 800PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia, Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi