Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 17 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 300 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku:
- odpowiada za bieżące zarządzanie punktami pobrań w przypisanym regionie (województwo małopolskie i lubuskie) we współpracy z kierownikami laboratoriów,
- dba o otoczenie organizacyjno-prawne punktów, w tym prawidłową realizację umów i kontakt z właścicielami lokali,
- dba o prawidłowe wyposażenie i oznakowanie punktów zgodnie z przepisami prawa i standardami Alab,
- koordynuje usługi świadczone na rzecz punktów na swoim terenie (m.in. zaopatrzenie, logistyka, sprawy remontowe),
- wspólnie z kierownikiem laboratorium prowadzi sprawy zatrudniania i nadzoru pracy pracowników w punktach pobrań; zarządza budżetem premiowym i rozlicza pracowników z wyników sprzedażowych punktu (w ramach strategii sprzedażowej Alab),
- odpowiada za stałe podnoszenie kompetencji pracowników pobrań w zakresie świadczonych usług medycznych (przy merytorycznym wsparciu kierowników laboratoriów i product managerów) oraz za działania pro sprzedażowe i marketingowe w punkcie (przy wsparciu działu marketingu),
- odpowiada za efektywności pracy punktów pobrań i wprowadzanie działań w celu jej poprawy,
- koordynuje we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi proces otwierania punktów; wspólnie z kierownikiem lokalnego laboratorium odpowiada za rekrutację. personelu.
Oczekiwane doświadczenie zawodowe:
- na podobnym stanowisku, np. praca w rozproszonej strukturze jako przedstawiciel,
- atutem będzie praca w sektorze medycznym.
Oczekiwane umiejętności:
- prawo jazdy kat. B,
- gotowość do częstych wyjazdów,
- samodzielność w wykonywaniu zleconych zdań,
- umiejętność kierowania zespołami pracowników,
- wysoki poziom zdolności organizacyjnych,
- umiejętności analityczne,
- znajomość MS Office (szczególnie Excel).
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- kartę Multisport oraz możliwość ubezpieczenia grupowego,
- zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników, ich rodzin oraz dla współpracowników,
- ciekawą i samodzielną pracę w wyjątkowej firmie o niezwykle dynamicznym wzroście,
- uczestnictwo w najważniejszych projektach firmy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- specjalistyczne szkolenia,
- konieczne narzędzia pracy (telefon, laptop, auto służbowe).