Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Koordynator przedstawicieli
Miejsce pracy: PoznańZadania:
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży i utrzymywanie standardów ekspozycyjnych produktów Klienta w sklepach na podległym terenie oraz codzienna koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu
• Motywowanie zespołu, przekazywanie informacji o zakresie obowiązków, planów i zadań
• Rola trenera zgodnie z obowiązującym procesem treningowym
• Odpowiedzialność za rekrutację na finalnym etapie oraz wprowadzenie i szkolenie nowych Pracowników w podległym regionie
• Wdrażanie i egzekwowanie polityki i procedur wymaganych przez Adecco
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami w podległym rejonie - edukowanie personelu, informowanie o inicjatywach i produktach-rola Ambasadora
• Zarządzanie budżetem i narzędziami celem osiągania założonych wyników przy zachowaniu polityki firmy
Nasze wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie
• Minimum 2 lata doświadczenia o zbliżonym zakresie obowiązków
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
• Doświadczenie jako Przedstawiciel Handlowy/Sales Representative
• Doświadczenia w branży FMCG
• Umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe
• Umiejętność budowania relacji z Klientami
• Umiejętność zarządzania i motywowania członków podległego zespołu
• Mile widziana znajomość języka angielskiego
• Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
• Czynne prawo jazdy kat. B
Oferta:
• Umowa o pracę tymczasową
• Możliwość awansu
• Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop
• Adecco +Club
• Wynagrodzenie stałe plus prowizje
Numer referencyjny: KP/04/2017/PZN
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.