Opis stanowiska pracy

Firma szkoleniowa z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów dofinansowanych z UE poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko Koordynatora Projektu. Aktualnie prowadzimy projekty szkoleniowe z modułami aktywizacji zawodowej uczestników (poradnictwo zawodowe, staże, pośrednictwo pracy) oraz projekty dotyczące dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • entuzjazmu i chęci do pracy
  • zaangażowania w powierzone obowiązki,
  • samodzielności w działaniu
  • doświadczenia w realizacji min. 2 projektów w ramach działań 8.1, 2.1, 7.4, 9.4 POKL lub działań dotyczących realizacji analogicznych projektów w ramach Perspektywy Finansowej 2014-2020.

 

Do Twoich obowiązków będzie należało m.in.:

  • Przeprowadzenie rekrutacji do projektu,
  • Wybór i kontraktacja podwykonawców świadczących usługi w projekcie,
  • Opracowanie i przygotowanie dokumentacji projektowej (m.in. wzory dokumentów projektowych, dokumentacja dot. ochrony danych osobowych uczestników projektu, procedury/regulaminy realizacji projektu)
  • Nadzór nad promocją projektu,
  • Nadzór nad rozliczeniem finansowym projektu
  • Okresowa sprawozdawczość z postępów realizacji projektu – raporty z przebiegu projektu/ze szkoleń/z poziomu osiągniętych wskaźników

Prezentacja firmy

Mazowieckie Centrum Szkoleń sp. z o.o. powstało w 1998 roku w War... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/06/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Administracja Publiczna, Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi