Opis stanowiska pracy
Firma szkoleniowa z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów dofinansowanych z UE poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko Koordynatora Projektu. Aktualnie prowadzimy projekty szkoleniowe z modułami aktywizacji zawodowej uczestników (poradnictwo zawodowe, staże, pośrednictwo pracy) oraz projekty dotyczące uruchamiania miejsc opieki nad dziećmi do lat 3
Od kandydatów oczekujemy:
- entuzjazmu i chęci do pracy
- zaangażowania w powierzone obowiązki,
- samodzielności w działaniu
- doświadczenia w realizacji min.2 projektów w ramach działań 8.1, 2.1, 7.4, 9.4 POKL lub działań dotyczących realizacji projektów szkoleniowych/dotyczących uruchamiania miejsc opieki nad dziećmi (żłobki, kluby malucha, przedszkola) w ramach aktualnie wdrażanej Perspektywy Finansowej 2015-2020.
Do Twoich obowiązków będzie należało m.in.:
- Przeprowadzenie rekrutacji do projektu,
- Wybór i kontraktacja podwykonawców świadczących usługi w projekcie,
- Opracowanie i przygotowanie dokumentacji projektowej (m.in. wzory dokumentów projektowych, dokumentacja dot. ochrony danych osobowych uczestników projektu, procedury/regulaminy realizacji projektu)
- Nadzór nad promocją projektu,
- Nadzór nad rozliczeniem finansowym projektu
- Okresowa sprawozdawczość z postępów realizacji projektu – raporty z przebiegu projektu/ze szkoleń/z poziomu osiągniętych wskaźników
W przypadku jeśli nie spełniasz powyższych wymagań, a chciałbyś zdobyć doświadczenie przy realizacji projektów dofinansowanych poszukujemy także asystentów projektu.
Prezentacja firmy
Firma o ugruntowanej pozycji na rynku
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/03/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia, Praca HR / Kadry / Rekrutacja