#

Koordynator procesu zamówień

Selsey Polska Sp. z o.o.

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Selsey Polska Sp. z o.o.
Selsey Polska Sp. z o.o. urządza mieszkania. Nasza firma cały czas poszerza swoją działalność lokalnie, jak i poza granicami Polski. Uważamy, że kreatywni i dobrze zmotywowani pracownicy są podstawą naszego sukcesu. Rozwijaj się razem z nami i dołącz do nas jako:

Koordynator procesu zamówień

Miejsce pracy: Olsztyn

Szeroka gama naszych produktów pozwoliła nam dotrzeć nie tylko do klientów w Polsce ale również w innych krajach Europy.

W związku z nowymi wyzwaniami oraz szybkim rozwojem naszej organizacji poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Koordynatora ds. zamówień.

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialne będzie za:

  • Monitoring pracy działu zamówień, wsparcie działu zamówień w codziennej pracy
  • Dbanie o prawidłowy przebieg procesu zamówień
  • Weryfikacja poprawności danych w systemie, prawidłowy przepływ informacji
  • Wprowadzanie akcji korygujących oraz zapobiegawczych
  • Dokumentowanie przebiegu procesu zamówień

 

Od kandydatów wymagamy:

  • Bardzo wysokie umiejętności praktyczne w zakresie wykorzystania MS Excel (warunek konieczny)
  • Zdolności analityczne
  • Dokładność
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
  • Zaangażowanie w powierzone zadania
  • Mile widziani są studenci i absolwenci kierunków matematyka, informatyka, kierunków technicznych

 

Oferujemy:

  • Pracę w przyjaznym środowisku w szybko rozwijającej się firmie
  • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego oraz możliwość rozwoju w firmie aktywnie działającej na międzynarodowym rynku
  • Atrakcyjny pakiet socjalny
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk aplikowania.
Selsey Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi