Beetsma jest firmą należącą do holenderskiego holdingu Van Koppen & Van Eijk. Jesteśmy Zespołem Specjalistów, który od ponad 10 lat świadczy usługi krajowego i międzynarodowego pośrednictwa pracy. Od początku działalności staramy się realizować wizję marki Przyjaznej i takiej, która jest Blisko swoich pracowników. Oprócz budowania relacji biznesowych, nieustannie powiększamy wokół siebie społeczność, do której zapraszamy także Ciebie. Wiemy, że to Ludzie są największą wartością tej firmy. Wierzymy w nich i ich kompetencje. Cenimy ich pracę i zaangażowanie. To dzięki nim nieustannie się Rozwijamy. Nasza Firma to przede wszystkim ludzie. Bez nich, cele, które zdobywamy każdego dnia, nie byłyby osiągalne.
Miejsce Pracy - POZNAŃ
Opis stanowiska:
• Koordynowanie działań związanych z realizacją zamówień zlecanych przez obsługiwanych Klientów.
• Współpraca z Klientami w zakresie zapewnienia jak najlepszej komunikacji i realizacji zamówień.
• Zadania związane z rekrutacją i administracją dokumentacją pracowniczą.
Wymagania:
• Znajomość zagadnień związanych z pracą tymczasową (doświadczenie będzie dodatkowym atutem).
• Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
• Dyspozycyjność czasowa (nienormowany czas pracy)
• Zaangażowanie, samodzielność w działaniu.
• Aktywne Prawo jazdy kat. B (warunek konieczny).
• Biegła znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego.
Oferujemy:
• Pracę na samodzielnym stanowisku i dużą samodzielność działania.
• Możliwość rozwoju zawodowego (budowanie zespołu).
• Dobrą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole nastawionym na rozwój.
• Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji o europejskim zasięgu.
• Pozapłacowy system premiowy.
• Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon komórkowy itd.)
APT Beetsma nr rej 5169
Firma Beetsma funkcjonuje na rynku polskim od 2004 roku, natomiast na ry... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.