Do podstawowych obowiązków Koordynatora Oddziału należeć będą:
- nadzorowanie i zarządzanie grupą podległych mu pracowników
- sporządzanie dokumentacji jakościowej związanej z obsługą Klienta
- przeprowadzanie szkoleń pracowników związanych z realizacją zlecenia u Klienta
- dbałość o przestrzeganie przez pracowników zasad narzuconych przez Klienta
- Komunikatywność i odpowiedzialność;
- Rzetelność i solidność w wykonywaniu powierzonych mu obowiązków;
- Dyspozycyjność;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Własny Samochód ( wypłacamy ryczałt na paliwo);
- Minimum 1 rok doświadczenia w branży Automotive/AGD
Firma Negotrust oferuje szeroką paletę usług związanych z utrzymaniem ja... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.