Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zleceń przekazywanych przez Klientów firmie Negotrust Sp. z o.o. Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Koordynatora Oddziału będą:
- rekrutacja pracowników;
- nadzór na wykonywanymi zleceniami;
- szkolenia pracowników;
- utrzymanie odpowiednich relacji w klientem;
- sporządzanie ewidencji czasu pracy swoich pracowników;
Poszukujemy pracowników spełniających poniższe wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi;
- Doświadczenie w branży AUTOMOTIVE - wymóg konieczny
- Rzetelność i solidność w wykonywaniu powierzonych mu obowiązków;
- Dyspozycyjność;
- Umiejętność organizowania pracy swojej jak i podległych pracowników;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu Microsoft Office;
- własny Samochód ( wypłacamy ryczałt na paliwo)
Firma Negotrust oferuje szeroką paletę usług związanych z utrzymaniem ja... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.