Agencja Pracy Pollux Sp. z o.o. jest obecna na polskim rynku usług HR od 2006 roku. Do tej pory powstały oddziały w 7 miastach: Świdnicy, Legnicy, Wrocławiu, Poznaniu, Strzelcach Opolskich, Częstochowie oraz w Przemyślu. Działalność firmy koncentruje się przede wszystkim na przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych dla klientów z rejonu Polski oraz Holandii.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora Klienta w Agecji pracy Tymczasowej
Opis pracy:
przeprowadzanie rekrutacji na stanowiska wyższego oraz niższego szczebla
utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
prace biurowe
organizacja dyżurów w siedzibie Klienta
organizacja targów i giełd pracy
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie
niezbędne narzędzia pracy
pracę w godzinach 9-17:00 pn-pt
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Wymagania:
wykształcenie minimum średnie, mile widziane Zarzadzanie Zasobami Ludzkimi
mile widziane doświadczenie w Agencji Pracy Tymczasowej
sumienność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji
bardzo dobre umiejętności organizacyjne
czynne prawo jazdy katB
mile widziana znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego
Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego POLLUX to dynamicznie rozw... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.