Agencja Pracy Pollux Sp. z o.o. jest obecna na polskim rynku usług HR od 2006 roku. Do tej pory powstały oddziały w 7 miastach: Świdnicy, Legnicy, Wrocławiu, Poznaniu,Częstochowie, Strzelcach Opolskich oraz w Przemyślu. Działalność firmy koncentruje się przede wszystkim na przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych dla klientów z rejonu Polski oraz Holandii.
W związku z rozwojem Firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
KOORDYNATOR KLIENTA / REKRUTER
Opis stanowiska:
- pozyskiwanie kandydatów do pracy,
- tworzenie bazy danych kandydatów,
- prowadzenie spotkań rekrutacyjnych,
- rekrutacja i selekcja kandydatów,
- kontakty z Klientami ,
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
- prace administracyjno - biurowe.
Oferujemy:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- pracę w zgranym zespole profesjonalistów,
- niezbędne narzędzia pracy.
- wykształcenie min. wyższe licencjackie, mile widziani absolwenci kierunków: Psychologia, Socjologia, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Zarządzanie Kadrami;
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- mile widziane osoby z doświadczeniem w rekrutacji
- samodzielność i determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- czynne prawo jazdy kat.B;
- umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
Kontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami!
Prosimy o zamieszczenie klauzuli w CV:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego POLLUX to dynamicznie rozw... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.