#

Koordynator Klienta/Pracowników Tymczasowych

Adecco Poland Sp. z o.o.

Błonie, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Koordynator Klienta/Pracowników Tymczasowych

Miejsce pracy: Błonie

W związku z dynamicznym rozwojem biznesu, aktualnie do obsługi naszego największego oraz kluczowego Klienta, poszukujemy ambitnych, zmotywowanych do osiągnięcia sukcesu oraz gotowych na wyzwania osób na stanowisko:

Zakres obowiązków:

 

• Realizacja zleconych projektów rekrutacyjnych tylko dla jednego klienta,

• Rekrutacja i selekcja kandydatów,

• Budowanie bazy kandydatów dopasowanej do potencjału Klienta i planowanie działań rekrutacyjnych

• Zarządzanie zasobami Pracowników Tymczasowych; obsługa i rejestracja kandydatów

• Obsługa kadrowo – płacowa pracowników tymczasowych (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji, rozliczanie czasu pracy)

• Przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień

• Przygotowywanie we współpracy z przełożonymi rekomendacji modyfikacji procesów u Klienta

• Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami

• Prowadzenie kasy gotówkowej biura

• Wystawianie faktur

• Dbanie o zamówienia zakupowe i udział w codziennych pracach biura

 

Nasze wymagania:

 

• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w zakresie rekrutacji lub administracji.

• Mile widziana znajomość przepisów prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr

• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia)

• Wiedza z zakresu rekrutacji i selekcji

• Czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)

• Znajomość pakietu MS Office szczególnie mile widziana znajomość EXCEL

• Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania

• Wysoka motywacja do pracy

• Nastawienie na wytrwałą realizację założonych celów

• Umiejętność pracy pod presją czasu

• Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne

• Bardzo dobra organizacja pracy

 

Oferujemy:

 

• Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

• Bogaty pakiet szkoleń przygotowujący do wykonywania obowiązków

• Wsparcie merytoryczne z zakresu rekrutacji, administracji, zarządzania projektami i procesami

• Umowę o pracę

• Prywatną opiekę medyczną i pakiet dodatkowych benefitów

• Samochód służbowy do dyspozycji, laptop, telefon komórkowy, internet bezprzewodowy

 

 

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi