Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Koordynator/ka
Miejsce pracy: PłockZadania:
• Reprezentowanie firmy w kontaktach z Klientami,
• Opracowywanie danych, tworzenie pism, analiz oraz podsumowań,
• Prowadzenie działań marketingowych firmy,
• Koordynowanie prac zespołu oraz ustalanie podziału obowiązków,
• Prowadzenie nadzoru nad dokumentami oraz korespondencją,
• Tworzenie i sprawna realizacja zamówień.
Nasze wymagania:
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku- min. 3 lata,
• Wykształcenie wyższe, mile widziane: zarządzanie, administracja,
• Sprawna obsługa komputera (MS Office, Internet),
• Czynne prawo jazdy kat. B,
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• Sumienność oraz samodzielność,
• Umiejętność pracy pod presją czasu,
• Komunikatywność oraz wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne,
• Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
• Umowa o pracę,
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy,
• Praca w firmie o ugruntowanej pozycji,
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwój zawodowy.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: K/01/2017/PLO
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.