Zadania:
• współpraca z kierownictwem w tworzeniu oferty szkoleń
• pozyskiwanie klientów
• koordynowanie obsługi klientów – szkoleń
• raportowanie wyników do przełożonych
• umiejętność identyfikowania i analizowania potrzeb szkoleniowych na rynku
• skuteczne poszukiwanie źródeł zleceń na realizację kursów i szkoleń
• monitorowanie rynku w zakresie zapotrzebowania na kursy i szkolenia
Wymagania:
• wykształcenie min. średnie
• minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w firmach świadczących usługi szkoleniowe dla przedsiębiorstw
• doświadczenie w sprzedaży, planowaniu, koordynowaniu usług szkoleniowych
• komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. B2)
• chęć rozwoju osobistego w międzynarodowym środowisku
• wysoka samodzielność i inicjatywa w działaniu
• bardzo dobre umiejętności organizacyjne oraz zdolności interpersonalne
• świetna organizacja czasu pracy, umiejętność ustalania priorytetów
Oferujemy:
• pracę na cały etat w oparciu o umowę o pracę
• pakiet socjalny i szkolenia
• stabilną pracę w międzynarodowym koncernie
• pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
• niezbędne narzędzia do pracy
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
DEKRA Praca Sp. z o.o. jest częścią niemieckiej firmy DEKRA AG, która ob... Rozwiń
Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.