Koordynator/ka ds. Reklamacji
Warszawa Koordynator/ka ds. Reklamacji
Warszawa
NR REF.: 1131842
Dla naszego Klienta z branży usług leasingu i zarządzania parkiem samochodowym poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko Koordynatora/ki ds. Reklamacji.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rejestrowanie reklamacji w wewnętrznym systemie organizacji, zarządzanie całym procesem, terminowe przygotowywanie i wysyłanie rozwiązań reklamacji, obsługę całego oprogramowania oraz proponowanie rozwiązań, które usprawniłyby cały proces. Dodatkowo do jej obowiązków będzie należeć prowadzenie szkoleń dla pozostałych pracowników z zakresu obsługi reklamacji oraz przygotowywanie analiz ilościowych i jakościowych, których celem będzie wyznaczanie rozwiązań umożliwiających zmniejszenie liczby reklamacji, a tym samym zwiększenie satysfakcji Klientów.
Idealny Kandydat powinien posiadać doświadczenie w pracy z klientami (np. w obsłudze reklamacji), bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz praktyczną znajomość obsługi pakietu MS Office. Powinien cechować się dobrą organizacją pracy, zdolnościami analitycznymi, nastawieniem na wysoką satysfakcję klientów, otwartością oraz komunikatywnością.
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznym i międzynarodowym środowisku. Zapewnia także ciekawy pakiet benefitów pozapłacowych m.in.: prywatny pakiet medyczny, ubezpieczenia grupowe czy program kafeteryjny.
Warszawa
NR REF.: 1131842
Dla naszego Klienta z branży usług leasingu i zarządzania parkiem samochodowym poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko Koordynatora/ki ds. Reklamacji.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rejestrowanie reklamacji w wewnętrznym systemie organizacji, zarządzanie całym procesem, terminowe przygotowywanie i wysyłanie rozwiązań reklamacji, obsługę całego oprogramowania oraz proponowanie rozwiązań, które usprawniłyby cały proces. Dodatkowo do jej obowiązków będzie należeć prowadzenie szkoleń dla pozostałych pracowników z zakresu obsługi reklamacji oraz przygotowywanie analiz ilościowych i jakościowych, których celem będzie wyznaczanie rozwiązań umożliwiających zmniejszenie liczby reklamacji, a tym samym zwiększenie satysfakcji Klientów.
Idealny Kandydat powinien posiadać doświadczenie w pracy z klientami (np. w obsłudze reklamacji), bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz praktyczną znajomość obsługi pakietu MS Office. Powinien cechować się dobrą organizacją pracy, zdolnościami analitycznymi, nastawieniem na wysoką satysfakcję klientów, otwartością oraz komunikatywnością.
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznym i międzynarodowym środowisku. Zapewnia także ciekawy pakiet benefitów pozapłacowych m.in.: prywatny pakiet medyczny, ubezpieczenia grupowe czy program kafeteryjny.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.