Opis stanowiska:
• koordynacja prac Działu Sprzedaży i monitoring efektywności zespołu,
• wsparcie w pozyskiwaniu oraz utrzymywaniu partnerów zagranicznych (m.in. przygotowywanie ofert, wprowadzanie nowego partnera do obsługi),
• profesjonalizacja i rozwój obsługi klienta krajowego i zagranicznego,
• usprawnianie standardów obsługi wewnętrznej i dokumentów oraz współpracy między obszarami,
• monitoring należności wynikających z zamówień Działu Sprzedaży oraz rekomendowanie ewentualnych działań zapobiegawczych,
• przygotowywanie analizy sprzedaży pod kątem rynków i produktów,
• prowadzenie cyklicznych szkoleń dla zespołu oraz dla partnerów, wdrożenie nowych osób do Działu.
Oferujemy:
• ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z 26 letnim międzynarodowym doświadczeniem,
• pracę w innowacyjnej firmie oraz wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasz opatentowany produkt Stand Up,
• możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji projektów,
• wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników,
• samodzielność w realizacji zadań,
• możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzanie wiedzy i umiejętności poprzez udział w szkoleniach i realizowanych projektach.
Wymagania:
• doświadczenie na kierowniczym stanowisku w sprzedaży lub obsłudze klienta,
• bardzo dobra znajomość j. angielskiego (w mowie i piśmie),
• znajomość zasad obsługi klienta i prowadzenia korespondencji handlowej, negocjacji handlowych oraz sporządzania ofert handlowych,
• komunikatywność, umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem
wewnętrznym i zewnętrznym oraz wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom,
• umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji biznesowych,
• znajomość branży meblarskiej będzie mile widziana.