Rozwijająca się firma z branży e-commerce (sklep internetowy z artykułami gospodarstwa domowego) poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko Koordynator Działu Obsługi Klienta Zagranicznego.
Pracując z nami zyskasz:
Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku
Atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny zależny od wyników pracy Twojej i Twojego zespołu
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca w pełnym wymiarze godzin) i doskonałą atmosferę pracy
Doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Zarządzanie zespołem Działu Obsługi Klienta Zagranicznego (nadzorowanie pracy, motywowanie, planowanie obsady, szkolenie, audyt, przestrzeganie procedur)
- Realizacja optymalnego poziomu parametrów operacyjnych i jakościowych
- Merytoryczne wspieranie zespołu
- Organizacja i planowanie pracy podległego zespołu
- Wspieranie oraz rozbudowa współpracy pomiędzy działami firmy (Obsługa Klienta Zagranicznego i Polskiego, Dział Sprzedaży, Dział Wysyłki itp.)
- Tworzenie oraz aktualizacja instrukcji i procedur dla zespołów
- Optymalizacja standardów obsługi klienta – propozycje zmian i usprawnień
Oczekujemy od Ciebie:
- Umiejętności budowania pozytywnej motywacji w zespole oraz wspierania zespołu w realizacji wyznaczonych zadań
- Bardzo dobrych umiejętności analitycznych, wyznaczania celów i ścieżki ich realizacji
- Doskonałej organizacji pracy własnej i podległego zespołu
- Znajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2 oraz angielskiego na poziomie minimum B1
- Gotowości do pracy stacjonarnej w biurze firmy na terenie strefy ekonomicznej Prologis Park Wrocław V od poniedziałku do piątku oraz okazjonalnej dostępności dla pracy zdalnej
- Znajomość zagadnień branży e-commerce oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem będą dodatkowymi atutami
EMAKO to projekt e-commerce - praktyczne akcesoria łazienkowe, kuchenne ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.