AKE Robotics powstało z pasji do tworzenia nowych, często unikalnych rozwiązań technologicznych w obszarze stanowisk zrobotyzowanych. Nasi Klienci należą do najbardziej wymagających i wysoko zaawansowanych technologicznie firm oraz koncernów międzynarodowych, w tym z branży motoryzacyjnej. Dlatego też każde zlecenie postrzegamy jako szansę na realny udział w dalszym rozwoju technologicznym naszych Klientów, a robotyzację traktujemy bardzo poważnie. Takie podejście wymaga często nieszablonowego myślenia już w fazie przygotowania koncepcji, rzetelnej wiedzy na etapie projektowania oraz odpowiedzialności przy dostawie, montażu i uruchamianiu oferowanych przez nas rozwiązań.
Mocną pozycję rynkową oraz stały wzrost zawdzięczamy ludziom pełnym pasji i zaangażowania. Nasz Zespół to ludzie odważni i wychodzący z inicjatywą, którzy są otwarci na bieżącą komunikację i współpracę. Cenimy sobie pracę w środowisku eksperckim, w którym szukanie nowych rozwiązań należy do codzienności. Czerpiemy radość z tego co robimy, stąd wiemy, co to poczucie humoru i dobra atmosfera.
Jeśli czujesz, że w tym opisie jest coś, co współgra z Twoimi potrzebami, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – dalej się rozwijamy! Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynatora Działu Administracji
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y zwłaszcza za koordynację pracy Działu Administracji, jak również za kształtowanie, usystematyzowanie lub wdrażanie standardów oraz procesów wewnątrz-organizacyjnych.
Jeśli do tego spełniasz się między innymi w:
- zarządzaniu pracą Zespołu Działu Administracji
- nadzorze nad dokumentacją firmową
- opracowywaniu raportów i podsumowań związanych z funkcjonowaniem działu
- optymalizacji procesów administracyjnych, mających na celu zapewnienie najwyższych standardów jakości funkcjonowania biura
- planowaniu i zarządzeniu budżetem Działu
- współpracy z pozostałymi pracownikami firmy oraz koordynacji procesów rozwiązywania problemów międzydziałowych
- prowadzeniu szkoleń z przyjętych standardów i procedur administracyjnych
I ponadto posiadasz:
- wykształcenie wyższe: Zarządzanie, Administracja, Psychologia lub pokrewne
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- wiedzę z zakresu wdrażania i rozwoju procedur organizacyjnych
- znajomość przepisów BHP i podstaw Prawa Pracy
- umiejętność kierowania zespołem, w tym prowadzenia szkoleń i prezentacji
- prawo jazdy kat. B
- język angielski lub niemiecki – min. średniozaawansowany w mowie i piśmie
- znajomość systemu SAP oraz metodyki PRINCE2 będzie atutem
To z chęcią zaoferujemy Tobie:
▪ umowę o pracę na pełny etat ▪ niezbędne narzędzia do pracy (laptop i telefon komórkowy) ▪ pakiet medyczny i ubezpieczenie grupowe ▪ szkolenia językowe i inne ▪ darmową pomoc prawną ▪ nowoczesną przestrzeń biurową ▪ bony na święta ▪ świeżą kawę, owoce i słodycze, a w sezonie wspólne grillowanie :)
Jeśli chcesz dołączyć do Zespołu AKE – aplikuj i dowiedz się więcej.