Zakres obowiązków:
- przygotowywanie i zawieranie umów usługowych, serwisowych itp.
-negocjowanie warunków
- przygotowywanie wniosków ubezpieczeniowych
- dbałość o terminowe przeglądy techniczne sprzętu znajdującego się w jednostkach firmy
- koordynowanie i nadzorowanie prac awaryjnych, serwisowych, remontowych itp. w firmie
-pozyskiwanie nowych lokalizacji
- koordynowanie i nadzorowanie prac przy uruchamianiu nowych oddziałów
-pozyskiwanie nowych kontrahentów
-rozwijanie, zarządzanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kontrahentami
-inicjowanie działań zmierzających do realizacji celów firmy
-przygotowywanie raportów aktywności i ich planowanie
- przygotowywanie ofert przetargowych
-dbałość o poprawny merchandising w oddziałach firmy (wg wyznaczonych standardów)
- monitorowanie działań konkurencji
-bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy
Oferujemy:
-szerokie możliwości rozwoju zawodowego
-współtworzenie sukcesu polskiej firmy, nowocześnie zarządzanej i dynamicznie
rozwijającej się
-samodzielną i pełną wyzwań pracę
-kompleksowe wyposażenie w narzędzia pracy
-przyjazną atmosferę pracy
-motywacyjny system wynagradzania - adekwatny do osiąganych wyników
-samochód służbowy
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość zagadnień technicznych
-wysokie umiejętności negocjacyjne
- zaangażowanie i nastawienie na osiąganie celów
-mile widziana znajomość procedur przetargowych
-biegła znajomość Ms Office
-umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem
- umiejętność motywowania i szkolenia pracowników
-dyspozycyjność
-prawo jazdy kat. B
Firma z branży farmaceutycznej, obecna od wielu lat na polskim ry... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.