Klient infoPraca.pl

Firma z branży oświetleniowej zatrudni:

 

Koordynator ds. sprzedaży

 

Podstawowe wymagania:

  • opieka nad grupą produktów firmy,
  • lansowanie nowych produktów/ odmian produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki,
  • doradztwo we wszystkich stadiach powstawania produktu - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów,
  • negocjacje handlowe i podpisywanie umów, kreowanie strategii sprzedaży produktów, koordynacja działań dealerów i przedstawicieli handlowych,
  • planowanie i nadzór badań rynkowych (ilościowych i jakościowych),
  • analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników produktów, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych na potrzeby działań zespołu oraz raportów dla zarządu, planowanie, zarządzanie i kontrola budżetu działu i poszczególnych produktów, aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy (zwłaszcza z działem sprzedaży) oraz z firmami współpracującymi (np. z agencjami reklamowymi i badawczymi).
  • opieka nad marką, prowadzenie promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki istniejących), doradzanie klientom we wszystkich stadiach kreowania marki - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów (np. współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek),
  • prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu/usługi - wizualizacja pomysłów (materiały promocyjne, informacje prasowe, targi, konkursy), przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, koordynacja projektów promocyjnych dealerów i przedstawicieli handlowych.
  • monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych.
  • opieka nad klientami korporacyjnymi,
  • doradzanie klientom, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu/usługi (min. 10 godzin tygodniowo spędzonych bezpośrednio u istniejących lub/i potencjalnych klientów),
  • przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów,
  • działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych,
  • akcji promocyjnych, aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu, firmy (zwłaszcza z działem marketingu), możliwe prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli handlowych,

 

Oczekiwania:

  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
  • znajomość branży budowlanej oraz wykończenia wnętrz (preferowane sektory: oświetleniowy, elektrotechniczny),
  • długoletnia praktyka w swobodnym poruszaniu się samochodem na rozległym obszarze,
  • dobra obsługa komputera (MS Office),
  • predyspozycje osobowościowe: samodzielność, wysokie zaangażowanie, koncentracja na zadaniach i realizowaniu celów, konsekwencja i zdecydowanie, umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista.

 

Klient oferuje:

  • narzędzia pracy
  • samochód służbowy

Koordynator ds. sprzedaży

Pracodawca: ukryty
Miejsce pracy: Czechowice-Dziedzice, Pszczyna Bielsko-Biała Oświęcim, Kety, Andrychow, Tychy
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi