W branży Automotive jesteśmy na rynku od ponad 30-stu lat. Nasze działania dostosowane są do potrzeb każdego Klienta, a oferta ściśle dopasowanych rozwiązań, pozwala przedstawić szeroki pakiet usług. Jesteśmy kompetentni, a jednocześnie elastyczni. Te cechy gwarantują owocną współpracę w zakresie optymalizacji i ochrony zasobów na długie lata. Stosując się do Know-how i dysponując ponad 30-letnim doświadczeniem, pragniemy wychodzić poza utarte schematy, nawet przewyższając oczekiwania naszych Klientów. Nieustannie kontrolujemy wszelkie procesy i zabezpieczamy poszczególne efekty naszej pracy powstające podczas realizacji danego projektu. Każdy pracownik z osobna, jak i cały dział są odpowiedzialni zarówno za jakość, zadowolenie Klienta oraz współpracę opartą na lojalności.
Nasze motto brzmi: „Świadczenie usług to dla nas nie tylko zadowolenie Klienta, ale również wartościowy i sięgający w przyszłość rozwój Klienta”.
W związku z szybką ekspansją na rynku Grupa Clavey zatrudni od zaraz:
KOORDYNATORÓW DS. SPRZEDAŻY USŁUG TECHNICZNYCH
Miejsce wykonywania pracy:
REGION DOLNEGO ŚLĄSKA / GÓRNEGO ŚLĄSKA / MAŁOPOLSKI
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów dla Grupy Clavey oraz opiekę nad dotychczasowymi klientami Spółek,
• aktywną sprzedaż usług technicznych oferowanych przez Spółki Grupy Clavey,
• reprezentowanie interesów firmy poprzez podtrzymywanie i rozwijanie pozytywnych kontaktów handlowych z kontrahentami i klientami firmy,
• planowanie, wdrażanie i kontrolowanie działań sprzedażowych,
• przeprowadzanie rozmów handlowych,
• tworzenie i opracowywanie ofert handlowych przy ścisłej współpracy z pozostałymi działami firmy,
• prowadzenie negocjacji i finalizację kontraktów,
• analizowanie rynku w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży,
• zbieranie i opracowywanie informacji o rynku,
• obsługę klientów zewnętrznych,
• kierowanie zespołem kilku pracowników (docelowo),
• opracowanie własnego Business Planu (cykliczny Terminplan do akceptacji).
Kandydaci na to stanowisko powinni spełniać następujące wymagania:
• wykształcenie wyższe techniczne,
• znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,
• doświadczenie zawodowe w branży Automotive,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• zaangażowanie i determinacja,
• komunikatywność,
• wysoka kultura osobista,
• umiejętność wyszukiwania i wykorzystywania okazji biznesowych,
• odporność na stres oraz umiejętność działania pod presją czasu,
• umiejętność zarządzania i rozwijania silnego zespołu,
• odpowiedzialność i zdyscyplinowanie (stanowisko samodzielne),
• znajomość MS Office,
• prawo jazdy kat. B.
Kandydatom oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie z indywidualnie określonymi warunkami – podstawa + premia,
• zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę,
• zadaniowy system czasu pracy,
• samochód służbowy,
• wdrożenie kandydata w działach firmy w Swarzędzu koło Poznania,
• pracę w stale rozwijającym się rodzinnym przedsiębiorstwie,
• możliwość udziału przy tworzeniu nowych przedsięwzięć.
Dołącz do naszego zespołu i wykorzystaj możliwość wsparcia przedsięwzięcia od samego początku!
Jeżeli zainteresowało Ciebie nasze ogłoszenie czekamy na Twoją aplikację.
Prosimy o przesłanie CV z poniższym oświadczeniem:
Niniejszym oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie oraz gromadzenie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883 ze zm..
Clavey Personal Power Sp. z o.o. to firma o profilu usługowym, za... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.