Ecobike to producent rowerów elektrycznych z szeroką ofertą rowerów elektrycznych, zestawów napędowych oraz baterii. Współpracujemy z klientami zarówno w kraju jak i zagranicą. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Koordynator ds. Serwisu i Obsługi Klienta
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
• Przygotowanie i wysyłka produktów
• Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
• Przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu;
• Ilościowa i jakościowa kontrola przyjmowanych towarów;
• Realizacja inwentaryzacji zasobów magazynowych;
• Realizacja zadań związanych z prawidłowym obiegiem dokumentów magazynowych;
• Znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS OFFICE;
• Diagnozowanie usterek i naprawa rowerów;
• Mile widziane doświadczenie w serwisie rowerowym
Od kandydatów oczekujemy:
• Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych;
• Umiejętność organizacji pracy;
• Samodzielność, dokładność;
• Biegła obsługa komputera
Zatrudnionym oferujemy:
• Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o prace po okresie próbnym);
• Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
• Możliwość rozwoju zawodowego;
• Wewnętrzne szkolenia;
• Pracę od poniedziałku do piątku ( 9-17 );
• Dobrą atmosferę pracy
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty, które spełnią w/w oczekiwania.
W CV prosimy umieścić klauzulę : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych”
Od kandydatów oczekujemy:
• Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych;
• Umiejętność organizacji pracy;
• Samodzielność, dokładność;
• Biegła obsługa komputera
Lider rynku rowerów elektrycznych w Polsce!<br/>EcoBike jest jedn... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.