#

Koordynator ds. Reklamacji Gwarancyjnych

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

cały region, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Koordynator ds. Reklamacji Gwarancyjnych

Miejsce pracy: cały region
7-21-50051

Dla naszgo Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży motoryzacyjnej poszukujemy osobę, zainteresowaną objęciem stanowiska:

Koordyntor ds. Reklamacji Gwarancyjnych
Miejsce pracy: Żywiec

Opis stanowiska:
- Koordynowanie, nadzór i wsparcie procesów reklamacji gwarancyjnych zgodnie ze specyficznymi wymaganiami klientów;
- Definiowanie zasad postępowania gwarancyjnego w zakładach produkcyjnych;
- Współpraca z Inż. Jakości w Zakładach oraz innymi wydziałami w celu monitorowania przyczyn reklamacji oraz raportowanie danych dotyczących ich ilości;
- Współpraca z Dyrektorami Jakości oraz działem sprzedaży w zakresie opracowywania strategii i metod działania w przypadku wystąpienia procesu reklamacyjnego;
- Nadzorowanie terminów realizacji reklamacji gwarancyjnych na portalach klientów;
- Analizowanie informacji gwarancyjnych z portali Klientów;
- Uczestnictwo w spotkaniach z klientami.

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- 4 lata doświadczenia w obszarze zarządzania jakością w branży automotive;
- Znajomość wymagań jakościowych tj.: PPAP, SPC, DFMEA, PFMEA, MSA, Plany Kontroli;
- Znajomość wymagań IATF i VDA;
- Znajomość dokumentacji technicznej;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego lub francuskiego;
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz negocjacyjne;
- Samodzielność i odpowiedzialność;
- Gotowość do odbywania podróży służbowych.

Korzyści:
- Możliwość praktycznego wykorzystania wiedzy uzyskanej na studiach oraz znajomości języków obcych;
- Zdobycie doświadczenia zawodowego w branży automotive;
- Możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego;
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych;
- Opiekę medyczną dla pracownika i członków rodziny;
- Ubezpieczenie NNW;
- Program MULTISPORT – dofinansowanie;
- Dofinansowanie kosztów transportu do pracy.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi