#

Koordynator ds. Operacyjnych i Administracji Personalnej

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Koordynator ds. Operacyjnych i Administracji Personalnej

Miejsce pracy: Warszawa

Twoje nowe obowiązki:

• Zarządzanie rozproszonym zespołem Specjalistów ds. Operacyjnych i Administracji Personalnej - Zespół dedykowany do obsługi kadrowej i operacyjnej w ramach różnych projektów realizowanych dla naszych Klientów
• Odpowiedzialność za przygotowanie, wdrożenie oraz utrzymywanie spójnych standardów pracy, procedur oraz szablonów dokumentów używanych przez zespół
• Rekrutacja zespołu oraz wdrożenie do pracy zgodnie z obowiązującymi procedurami i zasadami
• Koordynacja pracy zespołu, wsparcie merytoryczne oraz doradztwo w zakresie prawa pracy
i pozostałych zagadnień administracyjnych
• Łączenie wiedzy z obszaru prawa pracy z podejściem pro-biznesowym w obsłudze Klienta
• Przygotowywanie raportów, analiz oraz cyklicznych podsumowań projektów w zakresie administracji personalnej oraz pozostałych zagadnień administracyjnych
• Ścisła współpraca z Project Managerami i przedstawicielami Klienta
• Tworzenie procedur administracyjnych dla dedykowanej linii biznesowej oraz zapewnianie ich pełnej zgodności z procedurami Grupy Adecco
• Odpowiedzialność za wdrożenie ustalonych procedur w obrębie linii biznesowej
• Ścisła współpraca z Działem Płac, IT i Zakupów


Dołącz do nas, jeśli:

• Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (zarządzanie zespołem)
• Jesteś ekspertem w obszarze Prawa Pracy i administracji personalnej
• Posługujesz się programem Microsoft Navision lub innym programem kadrowo - płacowym
• Posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego
• Posiadasz praktyczną znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
• Masz zdolności organizacyjne i analityczne
• Posiadasz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
• Masz doświadczenie i potrafisz się odnaleźć w dynamicznym środowisku pracy


Oferujemy:

• Umowę o pracę
• Prywatną opiekę medyczną i pakiet dodatkowych benefitów
• Stabilne zatrudnienie u lidera w branży HR
• Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
• Niekonwencjonalne pomysły np. na świętowanie Twoich urodzin, spędzanie wakacyjnych piątków, czy celebrowanie jubileuszu pracy
• Dogodną lokalizację - centrum Warszawy



Numer referencyjny: HQ/Out/KM/2018
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi