Jobman Group Sp. z o.o. - Agencja Pracy Tymczasowej działająca na podstawie wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod nr 2163, poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy stałej na stanowisku:
KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLUCZOWEGO KLIENTA
Miejsce pracy: Rzeszów
ojs
Zadania:
Koordynator jest odpowiedzialny za obsługę Klienta (kontakt, realizacja zamówień, kontrola), badanie i monitoring rynku, aktywne poszukiwanie pracowników, rekrutowanie i selekcja kandydatów oraz prace administracyjne i regularne raporty.
Oferujemy:
Pracę w Organizacji, której jednym z celów strategicznych jest Rozwój Kapitału Ludzkiego
Narzędzia pracy
Benefity pozapłacowe – opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie
Dużej ilości wyzwań i ambitnych celów do zrealizowania
Czego oczekujemy?
Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikatywności,
Orientacji na Klienta
Samodzielności, odpowiedzialności, inicjatywy oraz innowacyjności
Wysokiej kultury osobistej
Doświadczenia w prowadzeniu rekrutacji – mile widziane.
Informacje dodatkowe:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez formularz zgłoszeniowy.
Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami."
Jobman Group Sp. z o.o. – Agencja Zatrudnienia wpisana do rejestr... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.